*Fredag*

Äntligen är den här veckan slut, och man har två hela lediga dagar framför sig. Hade en som vanligt bra fredag på jobbet med framdukad frukost på en av våra avdelningar. Lite sen men lååååång lunch, och sen tidig hemgång.

4-tusenstegspromenad med hundarna idag med - och sedan direkt till Hemmakväll för hjärncellsgympa (välja film)och kolhydratuppladdning  (lösgodis då alltså) som räcker hela helgen!! Hyrde tre filmer så nu har jag MASSOR med bra ursäkter att ta till med när jag ställs inför problemet med när jag ska ta tag i disken, dammsugningen o s v............INTE NU - för nu ska jag se film *hehe*

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte bra att äta godis :P

Jag tror de ligger i släkten de där med sötsakerna.

Allt bra?

Jenny ( kusin till dina barn)

2009-02-06 @ 23:05:51
Postat av: Cizzi

yey dammsugning!!

2009-02-07 @ 11:52:34
URL: http://cizzilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0