Och förresten........

När vi ändå är inne på vad som händer här i livet så kan jag rapportera att just nu har vi tre stycken helt värdelösa datorer i huset - den alldeles nya har Cissan lyckats bränna kontakterna i på ngt sätt (jag har inte gjort ngt *buhu*), denna har mannen invaderat med virusar så man knappt vågar närma sig knapparna, och så har vi den bärbara som är seg som halvstelnad kola och som jag skulle uppdaterat virusprogrammet i för flera ÅR sen................*suck*

Annars är allt bra *hihi*

Kommentarer
Postat av: Cizzi

men den funkar nu.. jag stoppade i sladden utan att det började brinna! hahha

2009-02-10 @ 17:55:47
URL: http://cizzilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0