Snart e de fredag!!!

Har visst blivit lite dåligt med bloggandet den här veckan! Och jag som skulle vara så duktig och skriva intelligenta inlägg varendaste dag!

Jaha - vad har hänt nu då? Vi har gått med i en stegtävling på jobbet, vilket alltså innebär att man kommer att gå runt som en idiot med en apparat fäst i byxfickan den närmaste tiden, och inte kunna slappna av en endaste sekund, för då hinner ngn annan gå fler steg än man själv!

Den officiella starten är inte förrän på måndag, men jag har redan satt på mig både stegräknaren och den maniska blicken. Som gubben uttryckte det när han hörde att vi ska börja tävla steg igen "Jaha, då blir hundarna motionerade ordentligt igen då!". Exakt så blir det, och det är ju inte fel i alla fall.

Mannen har fått lite kuliga utslag över hela kroppen, som han faktiskt t o m är så bekymrad över själv att han har varit hos läkare idag och fått både piller och salva utskrivet! Det är inte illa - tror f-n i mig det är första gången i hans liv som han har tagit ett sjukdomssymtom på allvar på egen hand! Ngt positivt medför det alltså att by-passoperera dom *hehe*

Annars så går det rätt så bra med salladsätandet, både hemma och på jobbet - med ett stort undantag för att dottern stod och bakade kladdkaka idag när jag kom hem. Och den var underbart god..................

Och förresten - det har inte kommit ett enda par gratisstrumpbyxor eller nånting ännu - fast jag har egen blogg och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0