Bright lights - big city!

Men hjärnan e inte så stor verkar det som. Har varit iväg med mellansonen och hämtat hans dator som varit på reparation, handlat färdiglasagne på Citygross och semlor till efterrätt. Fick tfn-samtal från arga dottern som fräste om att det inte går att länka till en blogg som inte finns! Men hallå! finns ju - har ju själv varit inne flera ggr redan idag!

Visar sig när jag loggar in på blogg.se att jag har skrivit lite väl många "blogg" i länken jag skickade till henne så det var ju inte så konstigt att hon inte kom hit!

När jag väl lyckades hitta hit själv igen så visar det sig också att den där html-koden som jag skrev om tidigare idag som genom ett mirakel har försvunnit!!

Minsann - ja. Har precis hoppat i mjukisbyxorna och genomskinliga t-tröjan som jag ska springa runt och skräpa i här hemma hela helgen och nu ska jag slänga mig i soffan och äta min lilla semla!!

Arga dottern har också dykt upp och är lite mildare i tonen nu när det vankas färdiglasagne  och semla.

Vinkvink från LA

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej lilla vännen.Jag har haft samma problem som arga dottern

2009-01-30 @ 22:14:34
URL: http://kebabulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0