Välkommen till min nya blogg.......

Se standardrubrik ovan- tydligen ska man hälsa välkommen till eventuellt intresserade läsare som genom en olyckshändelse har råkat snubbla in på just min lilla blogg!!! Nåväl - willkommen, bienvenue, welcome! Ifall det är någon som undrar så har jag såklart startat den här bloggen för att nu tycker jag att det är MIN tur att bli rik och berömd för mina idiotiska åsikter *hehe* Hade tänkt att blogga om vilka fynd man kan göra på Myrorna och UFF och liknande och lägga ut bilder på mig själv när jag provar - och ge små matnyttiga små modetips och lufta min uppblåsta lilla hjärna lite grann.

Bara för att vara helt tydlig med min position så hade jag faktiskt tänkt kalla mig Brunettbella, men det namnet hade såklart någon annan snabbtänkt liten tant redan snott.

Fick konsultera svägerskan Kebab Ulla för att lösa det problemet och då kom hon upp  med den briljanta idén att kalla det Blodils blogg istället - så att ingen annan än hon (som är den enda i hela världen som någonsin kommit på att kalla mig blodil) skulle kunn ag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0